👇 De știut înainte de a returna un produs:
Satisfacția clienților este foarte importantă pentru noi, de aceea puteți restitui unul sau mai multe produse din cele cumpărate de pe https://www.lenjerii-pilote.ro/ în termen de 14 zile din momentul în care ați primit coletul, indiferent de motivul pentru care vă decideți să faceți acest lucru. Va trebui să aveți în vedere următoarele:
Dorești să returnezi un produs? Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
👉 Dacă vrei să schimbi un produs:
1. Alege de pe site-ul nostru un produs pe care vrei să îl primești în schimbul celui pe care îl returnezi.
2. După ce te-ai hotărât, scrie-ne un e-mail, alegând ca modalitate de compensare – schimbul de produse; asigură-te că ai menționat corect numele produsului pe care îl dorești la schimb și scrie cât mai multe date despre el (preț, material) pentru a nu apărea erori în procesarea schimbului de produse;
3. Într-un schimb de produse sunt implicate două transporturi, valoarea unuia va fi suportat de noi iar a celuilalt de dvs.
4. Puteți alege la schimb un produs cu o valoarea mai mica (situație în care va trebui să ne indicați un cont bancar în care să vă restituim diferența de bani) sau de o valoare mai mare (situație în care va trebui să achitați ramburs curierului, la momentul la care primiți coletul conținând produsul nou, această diferență)
5. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ai primit
6. Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul.
Adresa la care trebuie trimis coletul : Balotesti,Str.Cu Brazi,Nr12,Jud.Ilfov
7. După ce primim coletul conținând produsul trimis de tine vom expedia noul produs
👉 Dacă dorești rambursarea banilor:
1.Completeaza Formularul de retur 👇din josul paginii,cu privire la decizia de a restitui un produs; Asigură-te că ai trecut corect numele pe care a fost făcută comanda, numărul comenzii, numărul facturii sau orice altă data care să ne ajute să identificăm corect comanda.
2. Asigură-te că ai trecut în e-mail contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii. Contul trebuie neapărat să fie deschis la o bancă din România.
3. Ambalează produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul original al produsului, care să îl protejeze pe parcursul drumului. Nu vom accepta primirea unor produse la care etichetele pentru transport au fost lipite pe ambalajul original al produsului iar în cazul în care se constată ulterior acest lucru, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată cu valoarea cu care a fost micșorată valoarea produsului;
4. În cazul produselor cu mai multe piese, din care una cu defect, vor fi schimbate piesele cu defect și nu întreg produsul;
5. Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul.
6. După ce primim coletul, îți vom returna banii în cont. De regulă restituim suma de bani în termen de 3-4 zile lucrătoare însă în perioadele aglomerate acest termen poate ajunge până la 14 zile lucrătoare.
Lenjerii de pat | Lenjerii cu elastic | Lenjerii cu pisici | Cuverturi de pat | Lenjerii de calitate | Lenjerii bumbac | Lenjerii cu stelute | Paturi groase |